sobota, 10 grudnia 2011

Ubranka na świeczniki- decoupage na materiale

Tak jak obiecałam, zamieszczam mini kurs umieszczania motywów z serwetek na materiale. Wiem, że już jest tego sporo w necie, ale ja też chcę dołożyć  swoje małe co-nie-co.



Zatem zaczynam...

Ostatnio pokazywałam ubranka na świeczniki zrobione ze szklanki. Wczoraj je udekorowałam. Potrzebne mi były:


...klej do decoupage na tkaninie inna nazwa to medium do tkanin...



... oraz serwetki z motywami świątecznymi. 


Najpierw wycięłam motywy z serwetek nożyczkami...



Z serwetki potrzebna nam będzie tylko ostatnia warstwa, pozostałe odkładamy.



Potem zabezpieczyłam spód materiału folią aluminiową i naniosłam pędzelkiem troszeczkę kleju, po to, aby motyw nie przesuwał się po materiale.



Naniosłam motyw i pokryłam go delikatnie klejem. Trzeba uważać, żeby nie wyjść z klejem za bardzo za wzór, bo na niektórych tkaninach potem się brzydko błyszczy. No i pędzelkiem to bardziej, jak to powiedzieć, "wklepujemy" ten klej niż smarujemy, bo może   się motyw  po prostu brzydko przerwać. 



Teraz nasze cudeńka muszą po prostu sobie wyschnąć, najlepiej zabrać się za ciąg dalszy następnego dnia.



Następnego dnia zostało nam tylko przeprasować materiał przez papier do pieczenia.



I gotowe!!!!!







A gdy zgasną światła... 


Aha, co do prania, to można w temperaturze 30 stopni, najlepiej jako pranie ręczne.


Nie pozostało mi nic, jak dodać jeszcze jedno zdjęcie, właśnie wymyśliłam , że coś do tego dorobię, żeby wyszedł "komplecik".
 Ale to już niedługo.



Ciekawa jestem, czy ktoś dotrwał do końca ;-)

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie to wyszło ,dzięki za kursik :)Lampioniki nocą tworzą fantastyczny nastrój :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te ubranka na świeczniki;-)
    I ja dziękuję za kurs.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne sa te swiecznikowe ubranka:) , Moje medium do tkanin stoi i czeka na uzycie a ja wciaz nie moge sie za decoupage na tkaninie zabrac.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak fajnie, że tu trafiłam. Wreszcie wiem jak się robi decoupage na tkaninie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aha, ja na przykład jakoś dobrnęłam do ostatniej linijki :-) Dzięki za kursik :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne, ja dobrnęłam do końca efekt bombowy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne i bardzo dziękuje za pomysł hmm...już wiem jakie ja zrobie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarz.