czwartek, 29 grudnia 2011

Święta, świeta i po ..

No cóż, nie udało mi się zajrzeć tu wcześniej. Przez całe święta laptop grzecznie siedział sobie w torbie i dopiero dzisiaj śmiał wyjrzeć i przypomnieć o swoim istnieniu.

Przez ostatnie dni oprócz pożerania  słodkości i słoności zaliczyłam też przeziębienie,  dlatego nie miałam szans nawet pochwalić się cudownościami, które dostałam od moich bliskich teraz więc nadrabiam zaległości.
Oprócz perfum, różnych "przydasie" do kuchni, dostałam też kilka fajnych książek kucharskich, z których przepisy mam zamiar jeden po drugim wypróbowywać. O czym  na pewno Was powiadomię ... ;-)
 Teraz natomiast wklejam kilka dekoracji, które dostałam od moich kobietek.
Szydełkowe ozdóbki są od  od Pierwszej koleżanki,  świeczkowe od mojej pierwszej siostry, a świerkowe od mojej drugiej siostry. Papierowe dzieło mojej córci  kochanej:-)









































 Jutro postaram się zrobić zdjęcia  lustra z Ikei zrobionego na moją nutę.
Pozdrawiam ... i dziękuję za wszystkie komentarze dostane "już" i "w przyszłości".

2 komentarze:

  1. Trafiłam dzisiaj przez przypadek na Twojego bloga, przeczytałam jednym tchem i dodaję do ulubionych!
    Piękne rzeczy tworzysz i piszesz tak ciepło - będę zaglądać na pewno :-)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję i postaram się nie zawieść nikogo :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarz.