czwartek, 15 grudnia 2011

Bombki....

Nie udało mi się skończyć jeszcze choinek... Za to wklejam coś lepszego !!!!
Mogę spokojnie chwalić, bo nie ja jestem autorką, tylko moja koleżanka Edyta.
To jest kobieta, która na szydełku czaruje takie rzeczy, że mi pozostaje tylko pozazdrościć talentu. Jeśli chodzi o szydełko, to nie mam zbyt dużych osiągnięć na tym polu.
A te cudeńka, które dzisiaj Wam podaję są już moje!!!!! :-) Dostałąm w prezencie pod choinkę!

Dlatego proszę o stos pozytywnych komentarzy, to Edyta pozwoli mi zamieszczać zdjęcia innych swoich prac, a jest ich ......... i jeszcze więcej.

























 


No a teraz to już tylko życzę dobrej nocy i do jutra!!

2 komentarze:

  1. Mistrzyni szydełka ! Same cuda !! Proszę o więcej :)))
    Pozdrawiam Dancia

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja bym chciała tak umieć :)Prawdziwe cudeńka !Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarz.