poniedziałek, 19 grudnia 2011

Zimowy obrazek- decoupage 3D

Weekend można powiedzieć stracony, no bo cóż może być fajnego w chodzeniu do pracy, kiedy jeszcze tyle zakątków w moim mieszkaniu woła "pomocy" w walce z kurzem? Ale nie poddaje się, dlatego dzisiaj mam zamiar jeszcze uratować kuchnię.
.. chociaż jeszcze sobie pozaglądam w moje ulubione miejsca... a co tam, kuchnia nie zając, kapusty nie zeżre, czy jakoś tak...

Ja dodaję dzisiaj coś, czego u mnie przynajmniej jeszcze w tym roku nie widziałam - ŚNIEG! 

Kupiłam kiedyś papier do decoupage 3D, ale nie miałam pomysłu na jego wykorzystanie. Aż tu pewnego dnia znalazłam w piwnicy sporo niewykorzystanej  glazury po remoncie w kuchni. Mąż zadziałał wiertarką, ja farbkami, malowałam, kleiłam, lakierowałam i wyszło mi kolejne cudactwo...

 











Dlatego pamiętać należy: nigdy niczego nie wyrzucaj, bo na pewno kiedyś Ci to się przyda :-)
Pozdrawiam.

P.S.Stanę na rzęsach, żeby jutro te cholerne choinki wkleić, "obiecywuję" !

1 komentarz:

Dziękuje za odwiedziny i komentarz.