niedziela, 12 stycznia 2020

Kominek bez komina? a jak!

witajcie,
co robicie, kiedy za oknem wieje, ciemno, ponuro? 
Co najlepiej działa na wyobrażnię, kiedy myślimy o najlepszej opcji spędzania takiego wieczoru? Moge się założyć, że połowa z nas ma na myśli kocyk, książkę, herbatke i... kominek.
Tak, kominek, taki z prawdziwym ogniem. Co zrobić, kiedy nie mamy komina? No przecież możemy mieć kominek na niby.

Tak pomyślałam sobie pewnego jesiennego dnia, ładnie się uśmiechnęłam do małża, bo robienia w drewnie się nie boję, ale zabawa z profilami i płytami karton-gips to jeszcze nie dla mnie.
W dodatku szary i stalowy już mi się znudziły, to już była kwestia czasu, kiedy mały remont sie wydarzy.
Ściana, jak ściana, ale mi się zachciało wnęki na półki, no i oto mam. Dzięki małżu:-)


 Tapeta- Leroy Merlin, farba beckers- angel wing, świetny delikatny kolor. Na samym kominku miało wisieć lustro, ale ostatecznie się powstrzymałam, za dużo chyba tego.





We wnęce wykorzystaliśmy półki z Ikea. Na gazety planuję jeszcze coś, ale czekam na cieplejszy dzień w stolarni.







Nie był to projekt 0 zł, niestety, ale za to samo wnętrze kominka tak. 
 


Pozostałość cegły z przedpokoju, starczyło, co do sztuki. Kilka desek ze stolarni i już. 




Choinka jest kalendarzem adwentowym, na gwoździkach wisiały kolorowe karteczki z numerami. 
 


Druciany koszyk na owoce kupiony na przecenie ... w biedronce stał się bazą dla świec.
 



No i naturalnie Beza. Kocha być w centrum uwagi. 



 Tak teraz wygląda nasza bursztynowa komnata, już tylko w polowie bursztynowa, jeszcze sufit został. 

Teraz pędzę do was, zobaczę co nowego.  
Miłego tygodnia i do niedzieli. 

12 komentarzy:

  1. Świetnie wygląda ściana z ,,kominkiem,, i półeczkami, fajnie wykorzystane miejsce :) A drewniana choinka jest po prostu przecudna :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna aranżacja przestrzeni, półki i niby-kominek ładnie se sobą współgrają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci ,że ja też myślę od pewnego czasu nad takim psudo kominkiem, tyle że niewiele mam miejsca. Za to Twój bardzo fajnie wyglada...no i ta choinka-ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosto i ciekawie, interesujaca alternatywa dla kominka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wykonane. Ale ja tam kocham kominki i jednak by chciała mieć taki w domu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł! Sprawdzi się tam, gdzie prawdziwy kominek nie ma racji bytu

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł ciekawy ale coś bym zrobił nad tym "kominkiem" bo wygląda strasznie pusto

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobrze to wygląda. Z uwagi na to, że sporo czasu spędzamy teraz w domu fajnie zadbać o wnętrze. W końcu jest na to czas ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarz.