niedziela, 23 czerwca 2013

osłona na kaloryfer i zasłonki

Witam,
jak minął weekend? U mnie bardzo miło w rodzinnym gronie.  Wiem, że zaniedbuję blogowe życie, ale jeszcze chwilka, jeszcze momencik i już będę na upragnionym urlopie. Bardzo dużo sobie obiecuję po nim, tyle planów, marzeń, ciekawe, co z tego wszystkiego wyjdzie.

 Tymczasem chciałabym pokazać wam obiecaną osłonę na kaloryfer.

Hm, nie było łatwo, trudno było znaleźć stolarza, który chciałby się bawić w takie "pierdułki".
W końcu znalazł się "szalony" i zrobił, co prawda, zaśpiewał sobie nieźle za to, ale jak się baba uprze... to nic ją nie powstrzyma. Malowaliśmy sami, żeby było taniej :-)
Przy zakładaniu niestety okazało się, że średnio piękne pokrętło się "nie schowało", cóż, wyszło, jak wyszło. Dziura jest, ale to przecież kolejny powód, żeby pomyśleć nad jakąś zawieszką, żeby ją zamaskować, prawda? Zresztą, czym jest mała dziura, kiedy w końcu zakryliśmy brzydki kaloryfer.
Same oceńcie, czy warto było się nachodzić i narobić...
Zasłonki kupiłam gotowe w Ikei, ale to były tylko dwa kawałki materiału na taśmie, trochę pogłówkowałam, skróciłam, ze skróconego kawałka doszyłam górę oraz podpięcie na boki, zakupiłam taśmę z kryształkami, obszyłam i gotowe.
Mojej żabie się podoba, a to najważniejsze.



 Łóżko też przemalowaliśmy. Mam już nawet zakupione tkaniny na narzutę, ale jeszcze muszą poczekać na swoją kolej...





Podusia była moim pierwszym zetknęciem ze wzorami Tilda.






W zasłonkach podoba mi się motyw, nienachalny, ale widoczny...




 Za oknem mój balkon.





 Lubię listwy przysufitowe, tutaj rozjaśniły trochę  kolor ścian.






Listwy przypodłogowe lubię też :-)






A to moje ulubione kwiatowe połączenie, białe róże, jaśmin i piwonie, uwielbiam...













Mam już przygotowane Candy, ale musze się zebrać i zrobić zdjęcia...
Teraz już znikam, ściskam, papa.

28 komentarzy:

  1. Pięknie i nawet z tą dziurą na pokrętło pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny pokoik, fajnie wygląda ta osłonka na kaloryfer!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zasłonki bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obudowa wygląda super! Dziura nie przeszkadza- całość wygląda ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny pokoik dla młodej damy...a to pokrętło wcale nie przeszkadza.Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna est ta obudowa, zresztą cały pokoik uroczy

    OdpowiedzUsuń
  7. Osłona na kaloryfer jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastycznie prezentuje sie okno w nowym wdzianku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obudowa pięknie się prezentuje, cały pokój fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię zaglądać do czyichś wnętrz... Pięknie u Ciebie, aż szyć mi się zachciało ! Zasłonka bardzo ładna i kolorystyka pokoju i kwiaty w wazonie !!! Miło było zajrzeć do Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie :) również mam słabość do białych kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna obudowa,cały pokój piękny,bardzo stylowy.Uwielbiam takie wnętrza.Pozdrawiam serdecznie♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Obudowa śliczna, wystające pokrętło jest niezbędne do regulacji temperatury więc wogóle nie przeszkadza :) pokoik śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie!Śliczne zasłony,obudowa grzejnika wygląda bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zasłona grzejnika wyjątkowa i pokój taki romantyczny i baaardzo dziewczęcy:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie zestawienie kwiatowe to i ja uwielbiam:)Pokój prezentuje się wspaniale w zasłonkach się zakochałam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne wnętrze :) a przesłonka na grzejnik jest ekstra! Chciałabym Ci podkraść ten bukiet z jaśminem, piwoniami i różami - czy można sobie wyśnić piękniejszy bukiet?

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne zasłonki:) te koraliki dodają uroku.Zresztą wszystko piękne,osłona super pomysł.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy warto? ależ oczywiście wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj-u Ciebie zawsze pięknie i pomysłowo.Lubię tu zaglądać.Pozdrawiam Jola z Dobrych Czasów

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna ta osłonka na grzejnik. Opłacało się. A pokrętło, to w sumie musi być na wierzchu ze względów praktycznych...
    Świetnie wyszedł ten pokoik. Firanki- super to wymyśliłaś! Ja też się cieszę, że IKEA robi długie zasłony, bo z moich resztek zrobiłam obicie do fotela ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna oslonka;) Ja tez sie przymierzam zeby zmontowac jakas u nas w przedpokoju.. :) Sliczny pokoik;) Pozdrawiam PS. Zapraszam na giveaway:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy możesz podać, nawet na priva, informację o cenie osłony? czy stolarz bral od metra2, czy za całosć? I może namiar na niego? Szukam też osłony i jak na razie bezskutecznie:(.
    Pozdrawiam Zaciszna
    naszewiejskiezacisze@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam, ta oslona bardzo mi sie podoba. Wlasnie o takiej marzylam. Chetnie chcialabym taka wykonac wiec moglabys podac cene? W pokoju jest tak jasno i przytulnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam, ta oslona bardzo mi sie podoba. Wlasnie o takiej marzylam. Chetnie chcialabym taka wykonac wiec moglabys podac cene? W pokoju jest tak jasno i przytulnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. kochana, podaj mi namiary, "pogadamy" mailowo, dobrze?

    OdpowiedzUsuń
  27. Osłona super, własnie szukam czegos takiego, moge rowniez prosic o cene na priv i namiary, jaka macie mniej wiecej dlugosc tej oslony. Z góry dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarz.