poniedziałek, 22 kwietnia 2013

po weekedzie...

Jak Wam minął? U mnie wyjątkowo dobrze, widziałam morze, jadłam pyszności, nadrobiłam zaległości towarzyskie, wydałam fortunę i wróciłam do domu zadowolona.

Dzisiaj zaczęłam rewolucję w szafie, żebym mogła upchać wszystkie nowe zakupy :-)
 Ale teraz zrobiłam sobie przerwę, pije kawkę i piszę, a co?  Robota nie zając, prawda?

W zeszłym tygodniu wysłałam do Asi kilka drobiazgów w ramach wymianki, ona zrobiła mi cudności szydełkowe, którymi się już wcześniej chwaliłam.
Miało to być etui na szydełko, ale jak to w wymianach bywa, uszyło mi się troszeczkę więcej. 
Oprócz szycia, było , jak zwykle trochę decoupage na materiale.
Zdjęcia...





Torebka...










Bardzo spodobał mi się ten motyw, myślę, że go jeszcze wykorzystam...





A w środku...




Etui na szydełka i nożyczki uszyte dzięki uprzejmości mojej koleżanki, która zdradziła rozmiar swojego ulubionego szydełka ;-). Ja niestety nie mam w domu żadnego. Jeszcze...  ;-)








 Nie mogło zabraknąć lawendy...





Bardzo przyjemnie mi się szyło ten mini komplet.

To tyle na dzisiaj. Szafa czeka , niestety :-(
Ściskam ciepło. Papa.


18 komentarzy:

  1. Piękne te chabry. Cudowności poszyłaś. Zresztą zawsze spod Twojej igły cuda wychodzą. Wypadu nad morze zazdroszczę. Mój weekend obfitował w zupełnie inne, parszywe i nieciekawe obrazki. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta torba przecudna, zresztą cały komplecik!
    Piekne!
    Pozdrawiam cieplutko , ja dziś też walczyłam z szafą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny chabrowy komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny komplet, przywodzi od razu na myśl rozgrzaną łąkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chabry cudne, komplet zachwycający - wszystko co robisz jest bardzo eleganckie i bardzo mi się podoba. W dodatku ten len na woreczku bardzo równo tkany, do haftu by się nadawał :)
    Jak robisz miejsce to może zawartość 20 kg paczki też tam upchasz, na razie część w praniu, część się suszy, a reszta czeka na prasowanie....
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Etui jest piekne! W ogóle cały komplet, ale etui... Tak cały czas myślę o etui na tysiąc moich szydełek :) wspaniała wymianka z Twojej strony :) jestem pod wrażeniem :)

    a ostatnio też sprzątam szafy i segreguję :P niewdzięczna robota, ale mam wrażenie, że to taki wiosenny impuls karze porządkować po zimie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piekności...moje ulubione połączenie kolorków...len i niebieski:) Baaaardzo mi się podba taki komplecik:),pozdrawiam Basia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj ! Ciekawie Tu u Ciebie !!! Piękny komplecik i cudne torebki w poprzednim poście. Chcę jeszcze Tu zajrzeć nie raz :)) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zjawiskowe rzeczy! Przepięknie komponują się motyw kwiatowy i kolor blue na tle tej jutowej torby (bo mniemam, że to juta:)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ cudowny komplet przepiękny po prostu

    OdpowiedzUsuń
  11. Jacie! Ależ piękny komplet! Zakochałam się:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachwycam się...piękny komplet,cudowny♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Komplet po prostu bajkowy- gratuluję:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne prace, wdzięczny motyw-bardzo wiosennie...

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne..takie delikatne i eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarz.