wtorek, 5 września 2017

dwa lata później...

Wiem, że niektórym z Was ciężko w to uwierzyć. 

Wiem, że pewnie część z Was już dawno spisała mnie na straty. 

Wiem też, że ciągle, mimo szczerze mówiąc braku powodów, ciągle do mnie zaglądałyście. 

Bardzo Wam za to dziękuję.

Minęły ponad dwa lata!!!!!

Najważniejsze pytanie zapewne brzmi, dlaczego i co się stało?

Odpowiedź już taka łatwa nie jest. Myślę, że miałam dość zawodowego życia i blogowe życie przez to nie mogło być już takie radosne, jak zakładałam na początku, dlatego postanowiłam spasować.

Trochę mi to zajęło, ale już jestem. 

 

Życie czasami samo podsuwa takie wyzwania, że zaczynamy się zastanawiać nad własnym rozwojem, postrzeganiem innych i chęcią wyswobodzenia się z kołowrotka dla chomika.

Dokładnie dwa lata temu wydarzyło się też coś niezwykłego, znalazłam swój dom do remontu, czyli dokładnie taki, o jakim marzyłam.

Trochę czytałam, dużo podróżowałam po Europie,  trochę szyłam, bawiłam się w domowego projektanta, i  zapragnęłam u Was być. 

Dużo się zmieniło, "rękodziełowe blogi" zmieniły się w "lajfstajlowe". Wnętrza naszych domów stały się jasne, loftowe wypierając powoli styl shabby i powodując, że korzystamy jeszcze częsciej z naturalnych materiałów, powracamy do starych technik, no i okazuje się, że rękodzieło dobrej jakości może osiągnąć wysokie ceny. 

Czy ja się dostosowałam do nowych realiów? Nie wiem, sami oceniecie. 

 

Teraz pokażę Wam ostatnią moją zabawkę, czyli szycie aniołów. Wydaje mi się, że wymyśliłam to sama, ale może się mylę, może gdzieś to widziałam i wygrzebałam z podświadomości i uznałam , że to był mój pomysł? Tego już serio nie wiem. czy wyszło w miarę? Oceńcie. 











Dajcie znać, czy wasza stara koleżanka ma jeszcze szansę u Was na nowo zagościć.

Pozdrawiam

Sciskam mocno

Pa





6 komentarzy:

  1. O matko na niebie! Jak Ciebie dawno nie było! Ale fajnie, że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. LEPIEJ PÓŻNO NIŻ WCALE

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze aniołki fajnie,ze wróciłaś tylko nie znikaj już na tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo czasu minęło :) Aniołki są urocze ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniołki są urocze :) a ja tu nowa więc tym bardziej zaciekawiona :) fajnie, że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne aniołeczki i fajnie że wróciłaś! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarz.