poniedziałek, 29 lipca 2013

materiał z Ikea i pomysł na prezent dla dziewczynki

witam,
jak mija urlop?
U mnie szybko, byłam już na kilka dni na południu, lada dzień jadę na północ. Mam nadzieję, że pogoda będzie dobra, bo mam zamiar w końcu łyknąć troszeczkę opalenizny.
Dzisiaj szybciutko pokażę Wam, co zrobiłam z materiały kupionego w Ikea.
Spodobał mi się wzór, uszyłam okładki na zeszyty dla mojej żabulindy, kupiłam na allegro mazaki do tkanin, pozostało tylko pomalować...




Tutaj już częściowo pomalowane...




mazaki, kosztowały około 20zł




W niedziele byłam na giełdzie w Jeleniej Górze- Cieplice, oj, fajnie było ;-)

A to już moje nowe nabytki, za grosze...




stoją już na komodzie..., obok kwiatków z mojego ogródka...




...a to już moje nowe lustro...




najlepszy zakup... komódka, mam zamiar coś z nią zrobić, jest troszeczkę sfatygowana, ale za 40 zł nie wybrzydzałam... :-)




 

a to zakup mój najlepszy, prawdopodobnie ręcznie robiony, przez pana w garażu, do nabycia w sklepie agd w Kowarach :-)





Teraz już uciekam, pozdrawiam.
Papa.


14 komentarzy:

  1. Upolowałaś świetne przedmioty. I ja mam bardzo podobne kamieniczki, choć moje są całkiem białe. Twoja aranżacja z nimi jest bajeczna. Ciekaw a jestem jakie zmiany czekaja na komódkę.Pozdrawim...

    OdpowiedzUsuń
  2. Okładki super, nawet nie wiedziałam, że są takie mazaki :), a zakupy... no tylko pozazdrościć mogę :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te okładki...a zakupy widzę, że bardzo udane :) zazdroszczę tej pięknej komódki

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne domki - bardzo mi się podobają, inne nabytki również szczególnie komódka. Lubię szyte okładki :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że w moim mieście takie cudowności nabyłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł z tymi okładkami:) Świetne zakupy upolowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie te kamieniczki sliczne:)Okładki super,swietny pomysł z pomalowaniem ich:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne te domki-kamieniczki! i pomysl na okladke super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hanulko, przepiękne zakupy Ci się trafiły, zazdraszczam szczególnie kompleciku z ostatniego zdjęcia! :-) Dawno mnie tu nie było, ale widzę, że u Ciebie pięknie jak zawsze. :-*

    OdpowiedzUsuń
  10. i znowu się miniemy :(
    ja jadę dziś do Kowar,będę tam do 16 sierpnia,w międzyczasie przemieszczam się do jeleniej i cieplic,może będziesz?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ cudowny zestaw naczyń a te domki boskie a materiał idealny na okładki

    OdpowiedzUsuń
  12. Domki bym Ci skradła od strzału:DDD

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zakupy!!Ten materiał jest rewelacyjny!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne nabytki,gratuluję:)Okładki są boskie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarz.