sobota, 3 marca 2012

Miś i coś jeszcze

Witam!
 Ze spania do dwunastej naturalnie nic nie wyszło, ale za to mieszkanie odgruzowane i mogę spokojnie poddać się przyjemności pooglądania Waszych blogów.
 Ale żeby nie było, że nic nie zrobiłam to pokazuję Wam mojego misia.
Od kilku tygodni leżał grzecznie i czekał, kiedy mu doszyję oczy i buźkę.  No i wczoraj nareszcie mogłam spokojnie zabrać się za przywracanie wzroku i mowy dla biedaka.


 Muszę jeszcze coś dodać, wczoraj zajrzałam do Anita Się Nudzi i za radą dziewczyn odkryłam Photoscape. O kurcze, ale fajna zabawa. Co prawda przy moim nowym aparaciku na całe szczęście nie musiałam kombinować z balansem bieli i innymi dziwnymi rzeczami, o których nie wiem nic, ale ale.... za to mogłam cosik innego dodać. Jak wyszło i miś i zdjątka, same oceńcie....


















No dobrze, teraz tylko luknę tam i siam i może uda mi się jeszcze pokombinować z igła i nitką.
Ściskam ciepło w ten u nas już lekko wiosenny wieczór. Papa.

7 komentarzy:

  1. Hehe, to nas wzięło na przeróbki/obróbki fotek :) Twoje zdjęcia są super - zazdroszczę tego nowego aparaciku... Widać różnicę, między kompaktem a lustrzanką... Może kiedyś też uda mi się stać posiadaczką lustrzanki... :) A misiol przesłodki i fajne aranżacje :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznitki, taki naturalny, pogodny i przyjazny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten misiaczek, a zdjęcia piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też w tym programie obrabiam zdjęcia :) pięknie wyszły ,a miś uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zauroczona tym misiem, gdy tylko weszłam na twojego bloga i zobaczyłam misia jako logo to od razu wiedziałam że będę tu częstym gościem. Dlatego dodaje do ulubionych i będę zaglądać.
    Dziękuję ci za odwiedziny u mnie i wzięcie udziału w moim skromnym candy.
    Ściskam mocno
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  6. cudnisty Miś:) marzy mi sie taki......ale czy potrafie uszyc choc odrobine tak ładnego jak Twój?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarz.