niedziela, 15 grudnia 2013

fabryka prezentów znowu otwarta

Witam,
Okna umyte? Dywany wytrzepane? W szafach posprzątane? U mnie już prawie, prawie...
Jeszcze potrzebuję całego dnia, żebym mogła spokojnie zająć się przyjemnościami przed świętami.
No właśnie, powiem Wam, że dużo ostatnio robiłam ozdób w klimacie świątecznym, ale nie dla siebie, tylko na aukcje, kiermasze i loterie charytatywne, noce zarwane, ale  satysfakcja jest.

Wczoraj tak samo, miałam zrobić dla bardzo chorej, ale walecznej nastolatki świąteczny  lampion. Zrobiłam, ale jakoś tak słabo wyglądał. Przed dziesiątą w nocy wyjęłam maszynę, przepraszam od razu sąsiadów, ale przecież to w szczytnym celu, prawda?

Tak oto w niecałe dwie godziny powstał taki oto komplecik, jutro zostanie włożony w ładne opakowanie i powędruje do nowej właścicielki. Mam nadzieję, że się spodoba.
Zdjęcia...



















Kubeczek w kropki będzie dodatkiem do podkładki i woreczka pełnego słodkości...














Materiał mikołajowy przywiozłam z Bremen naturalnie :-)

Uciekam, bo idę z moją żabą do kościoła. Wpadnę później, po obiadku ;-)
Tymczasem ściskam cieplutko. Papa.

15 komentarzy:

  1. Fantastyczne prezenty, jak zawsze u Ciebie. U mnie porządki w głębokim lesie, ale w styczniu zaczyna się remont kuchni. Tylko okna muszę umyć juuuutro.
    Wyjazd się opłacił - fajny materiał.
    Pozdrawiam cieplutko w 3 niedzielę Adwentu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sąsiedzi wybaczą , bo te cudowności w dobrym celu nocką ciemną uszyte...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny komplet! Na pewno zachwyci nową właścicielkę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja uwielbiam, gdy pokazujesz swoje prace. Są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne prezenty :)))
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki sliczny ten komplet:) Na pewno bardzo ucieszy nowa wlascicielke:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny komplet,na pewno sprawi mnóstwo radości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo przyjemny komplecik :) mysle ze bedzie uradowana

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno się spodoba, piękny zestaw stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezenty Przepiękne! Sąsiedzi na pewno się nie obrażą. W czasie Adwentu fabryka prezentów musi przecież pracować pełną parą!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny komplecik:)Wielkie serducho masz i olbrzymi talent..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarz.